HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Bluetooth external gps rulez!

2010.12.21. 20:05 emerzee

Mit ne mondjak, a telefon gps-ével a t*köm tele volt már. Ennyire megbízhatatlan dologgal rég volt dolgom. Lehet, másoknak megy, lehet, a következő romban javítva lesz, de nekem most van szükségem a navigációra, és amit eddig alakított, az nem volt valami meggyőző. Viszont az előző kütyüm után, maradt egy bluetooth-os gps. Öreg szerkezet, de megbízhatóan teszi a dolgát. Kidobni nem kell, eladni, nem adtam el szerencsére, de egyre inkább úgy tűnik, fix helye lesz az autóban, ahogy eddig is terveztem.

Arra gondoltam, hogy van a telefonban bluetooth, akkor mért ne köthetném rá az öreg gps-em. Próbáltam csak simán, rendszer szinten csatlakoztatni, de esze ágában sem volt használni. Nem mondom, hogy halálra keresgéltem magam a neten, mert pillanatok alatt megtaláltam a következő progit:

 

 

 Bluetoothon összepárosítod a gps-el a telát. Elindítod a telefonon a fenti programot, majd a select paired gps… nál kiválasztod a gps-ed, majd connect. Bepipálod az enable Mock GPS providert, és a status fülön nézegeted, amint megtalálja a műholdakat. Nekem, pillanatok alatt megtalálta őket. Az nmea fülön kérhetsz folyamatos kommunikáció logot, a map fülön pedig kapsz egy google maps-ot.

A menü gomb megnyomására kapsz beállítási lehetőséget:

Ha megszakadna a kapcsolat, akkor újrakapcsolódjon e, és, hogy ha igen, akkor milyen sűrűn.

Ha van visszajelző led, akkor használja e a telefonon, de nekünk nincs…

El lehet rejteni a map fület…

 

Hát ennyi. Nekem gyönyörűen megy. Jó navigálást!

1 komment

Címkék: tipp gps leírás android ötletelés i5800 galaxy 3 felhasználói programok

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr232530996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Plateus 2010.12.22. 13:47:13

Sok sok köszönet !!Nagyon sokat segítesz és szerintem nem csak nekem...:)
süti beállítások módosítása