HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Galaxy 3 párosodása az xp-vel…

2010.12.06. 19:43 emerzee

Hogy én mit szívtam a hétvégén….

Elnézést, hogy nem jelentkeztem jó ideje, de el voltam utazódva. Sajnos nem volt csak vezetékes net, meg xp, így a telát nem tudtam, még csak rádugni se a gépre…De legalább nekiálltam kutakodni, hogy mi is lehet a megoldás… Hát azt hittem, olyan nincs….

A kiest nem tudtam felszenvedni a gépre, mert a 4g-s eee-mben nem volt elég hely. De egy másik gépre felszenvedtem, ott meg nem volt hajlandó látni a telefont… Csak keresgélt a szerencsétlen… Aztán nekiálltam én keresgélni, és a következőre jutottam:

 

 

Letöltöd a következő progit:

http://data.hu/get/3262591/SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe

Feltelepíted, majd újraindítasz, rádugod a telát médiatár funkcióban. Ekkor beolvassa, és berakja a sajátgépbe. Ha nem látod a tela tartalmát, akkor nyomkodd meg néhányszor az F5 billentyűt. El fog indulni. (Nekem legalábbis müxik…)

Ez egy régebbi kiesből kiszedett driver, ami müxik. Az újabból, hiába bányásztam ki, nem akart elindulni…

 Jó bütykölést!

Szólj hozzá!

Címkék: tipp leírás android ötletelés kies i5800 galaxy 3

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr722497804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása