HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Egy újabb kedvenc.

2011.01.16. 10:29 emerzee

Nehéz az embernek kiválogatni a sok közül a jót. Tele van a market cuccal, de ha megnézed, állandóan, ugyanazokat ajánlgatja. Olvasgathatsz máshol is listákat, de ott is általában ugyanazt találod. (Most épp:  Angry birds, Slice it, Solitaire, Jewels, Paper toss… Amikor vettem a telát, pár hónapja, csak a Slice it hiányzott a sorból, mert akkor még nem volt. De azóta, ennyi volt a válltozás…)

Többször is felbukkant ez a név a nézelődéseim közben, hát, gondoltam kipróbálom.

 

Robo Defense

 

Engem ahogy nem izgatott soha ez a név: Tower Defense. A képeket elnézegetve, valahogy nem éreztem azt, hogy ki kéne próbálnom. Pedig, lehet jó, csak nem keltette fel az érdeklődésem. Aztán elkezdett izgatni, hogy mért emlegetik ezt a játékot annyit. Hát kipróbáltam, és beleszerelmesedtem…

A Robo Defense arról szól, hogy van egy vagy több bejárata a harctérnek, amin megpróbálnak keresztülmasírozni az ellenek, hogy átjussanak a túloldalára. Ezt kell megakadályozni. Ha egy bizonyos számú (a piros szívecskében csökken a szám) ellen átért, akkor vesztettél. 3 féle harci eszközünk van, amiket lerakhatunk a pályára. Ezek lövik az ellenséget, ha a hatósugarukba ér az. A he (harci eszköz :D ) pénzbe kerül, amit azzal tudsz szerezni, hogy mennyi ellent lőttél le. Mind a három másra jó igazán. Ezeket a he-öket, fejleszteni lehet. Egyfelől lehet erősíteni az alaptudásuk, másfelől, más tulajdonságokkal lehet felruházni őket. Pl., az ágyúból lehet csinálni közepes, majd erős ágyút, vagy pedig az ágyúból lehet csinálni légvédelmi üteget.

És akkor jöhet az ellen. No ez már változatosabb. Van földi és légi támadás. A földi a változatosabb, a légi a nehezebben visszaverhető. Az ellenből van, amelyik gyorsabb, van amelyik lassabb, van amelyik erős páncélzattal rendelkezik, és más he kell ellene, mint a másik ellen… A támadások hullámokban jönnek. Ha megpusztul egy ellen, azonnal megkapod a zs-t, így támadás közben is rakhatod a he-t.

Ennyiben nem áll meg a dolog. Most jönnek a furfangok: Különböző pályák vannak. Van, amelyiken 1 bejárat, egy kijárat van. És van, amelyikeken több is van ezekből.

Hogy is kell játszani? Az ellen útjába kell rakni a he-öket. Az ellen kikerüli. Akkor megint egyet elibé. Azt is, de amíg kikerüli, addig is lövi a he. A sok he-ből ki tudunk állítani folyosókat, amikben az ellen masírozik, mi meg két oldalról lőjjük mint az állat. Itt jön be a kombináció! Össze kell válogatni a legjobb fegyverkombinációkat. Van amelyik ellen ellen ez a jó, van amelyik ellen ellen az a jó. Sőt! Hogy ne legyen a bejegyzésnek vége! Az ellen el tud tűnni a he-ö elől! Persze van olyan he ami akkor is tudja lőni, de az meg a látható ellen kevésbé hatékony. És akkor még jön az is, hogy a légi bigyók nem jók a földiek ellen… És még sorolhatnám, de akkor mi lesz jó a játékban? :)

 

A játék szerintem, bőven megéri a maga 3 dollárkáját. A lite verió is nagyon jó kis elfoglaltság.

 

 

 

4 komment

Címkék: tipp játék game leírás android ötletelés

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr402587200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucy a világban · http://jucyblog.blogspot.com/ 2011.01.17. 15:30:50

Az Angry birds megunása után párom ezt pakolta fel nekem és szeret vele játszani. Szerintem a telómmal egyedül én nem játszok :)
Kivéve egy egyszerű játék: Ninja Kaka, amiben gyümölcsöket kell szeletelni :)

tippmix stratégia 2011.01.17. 17:19:03

Szia én játszottam ezzel, de hol van az benne , hogy eltűnik az ellen?

emerzee 2011.01.17. 20:51:53

Jucy!
A kakát én is nézegettem képeken, de még nem próbáltam...

Tippmix
Amikor félig átlátszós...

Dind 2011.01.18. 11:02:41

Egyébként még vannak achievementek és Amennyi pontot szerzel azt eltudod költeni és így van még 2 torony pluszba egy olyan ami az enemyt vissza teleportálja a kezdőre és egy akna. Bár ez lehet hogy csak a full-ba van.
süti beállítások módosítása