HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Autós tartó

2011.01.26. 22:30 emerzee

Régóta kínlódtam már a régi autós telefontartómmal. Elöregedett, és a gégecsőről lemálott a műanyag, a tapadókorong se volt már a régi, volt, hogy leesett a szélvédőről, és utáltam, hogy a döcögősebb utakon állandóan nekiverődött a műszerfarnak. Hát még mennyire csörgött, amikor üresen volt menet közben! Elhatároztam hát, hogy lecserélem egy újabb, stabilabb, és barátságosabb szerkezetre, de ne legyen gégecsöves, és amit el tudok forgatni akár vízszintes irányba is.

Az első gondolatom az volt, hogy legyen készülékspecifikus. Milyen csinos is, hogy direkt az SG3-hoz készül. Igen ám, de ilyen, legjobb tudomásom szerint, nem készül. Egy helyen láttam képeket egy angol oldalon, ahol kicsit furák voltak a képek a tartóról, merthogy az egyiken volt olyan alkatrész, ami a másikon nem… Ez így bukta.
Aztán elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy az előző tartó, 1 pda-t és 2 telefont szolgált ki, pedig nem cserélgetem veszett sűrűn a telefonjaim. Rájöttem, hogy nem lenne nyerő a célszerszám.
Némi keresgélés után akadtam erre a tartóra. Elsőre megtetszett, ezt el kell ismerni. Kicsit féltem tőle, mert elsőre úgy tűnik, nem valami stabil szerkezet. De ezt amikor kézbe kaptam azonnal cáfolni tudtam.
A tapadókorong nagyon stabil. A gömbcsuklós megoldás, tényleg bármilyen irányba forgatható. Van rajta egy igaz, kicsit hangosan csattogó, de stabil, körbe forgatható telefon szorító. Ennek mindkét oldala, és a hátulja is párnázott, szemben a többi készülékspecifikus tartóval, amik előbb-utóbb összekaristolják a készülék velük érintkező részét.
Ami még nagyon tetszik, hogy adnak hozzá egy korongot, amin van egy jó kis ragasztó, valamint 3 fülecske. Ha nincs egy rohadt sík felület az autódon (mert ugyebár még a szélvédő is íves), akkor is tudsz a tartónak jó helyet csinálni. Persze azok, akik annyira imádják az autójukat, felrakhatják a szélvédőre is, de szerintem, az messze van.
 
A képekr kattintva, megnyílnak nagyobb méretben.
 
Az alábbi videóban bemutatom egy picit a tartót. Ha érdekel, nézd meg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha szeretnél ilyen tartót, akkor keress meg nyugodtan, és megbeszéljük a dolgot.

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr312616865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vazzz 2011.01.30. 18:54:49

nokia-universal-holder-cr-114-115 párost ajánlom mindenkinek. Nem akarom leszólni az egyéb kapható univerzális tartókat de ez minőségi darab szinte minden telefonhoz jó elég nagy a befoglaló mérete mégis diszkrét, stabil és nem karcol!(ehhez is jár felragasztható tapadófelület)*****

emerzee 2011.01.30. 19:45:25

Hát azért itt nagyságrendekkel olcsóbb, és legalább annyira jó megoldásról beszélünk, mint amiről te. Lehet, nincs rajta Nokia felirat, de semmivel se rosszabb annál. És nem karcol ez sem...

slywolf 2011.02.01. 14:46:20

Szia emerzee! Tudom hogy kisbabád wlesz és ezért gratulálok. Régóta böngészgetem az oldalad, nekem is galaxy3masom van. Olyanban szeretnék segítséget kérni hogyha lesz időd akkor össze tudnál állítani egy összefoglalót hogy hogyan kell frissíteni a teló op rendszerét? Előre is köszi és ha van rá időd akkor légyszi vedd bele a flash telepítését is. Előre is köszönöm, addig próbálkozok :)

vazzz 2011.02.11. 18:46:53

jaj bocs nem akartam uzletrontó lenni és nem a nokia felirat miatt de tényleg jó cucc a nokiás és szép is meghát aki tud venni ilyen drága okosmobilt az ne sajnálj a párezres tartóér a manit

emerzee 2011.02.11. 19:10:33

Nem rontod a biznict, mert nemvanik, csak ez tényleg nagyságrendekkel olcsóbb.
Egyébként meg, aki ilyen okostelefont vesz, az nagyrészt ráspórol, vagy bevállal egy jó kis előfizetést 2 évre... Egyébként, nem olyan drága. Ha a tudását nézed, akkor meg főleg nem. Én 2 évre lekötöttem magam a tela miatt. Így is a szerencsémen múlt csak a dolog, nem tudtam volna egyébként megvenni...

Palkovics Ede 2011.02.12. 21:36:53

@emerzee: Detto igy volt nalam is.
Rendeltem par dolgot hozza ebayen Londonbol + Hong-Kongbol,de autos tartoban es toltoben meg nem leltem meg az igazit.A fotok alapjan megprobalom megkeresni.:-)

Darázslovas · www.darazslovas.hu 2011.02.14. 10:57:53

Hi! Végül én is rendeltem egy ilyen tartót és ma érkezett meg. Tökéletesen fogja a telefon, ahogy megírtad. Thanks!

BeZsu 2011.02.22. 10:15:28

Szia!

Hol lehet ilyen autós tartót venni? Érdekelne...
Köszi!

SargaRigo 2011.03.23. 17:06:07

Megkaptam én is a tartómat, most ért ide!
Reggel becuppantom a kocsiba :)

szabof1 2011.03.23. 19:13:06

@SargaRigo:
Neked mennyi idő alatt ért ide?
Az enyém már közel két hete meg kellett volna érkezzen. :(

SargaRigo 2011.03.23. 19:39:04

Február 14.-én utaltam, majd egy gubanccsomózás után március 10.-én adták postára.
A posta innentől kezdve már hozta a várt időt (ma 23.-a van).
Szóval nem volt gyors, de most már itt van az asztalomon végre.

szabof1 2011.03.23. 22:01:06

@SargaRigo:
Szerencsés vagy. Én február 9-én utaltam. Február 16-án postázták. Már írtam nekik, de nem reagálnak. :(

szabof1 2011.03.25. 23:54:52

Na ma nekem is megjött 1 hónap és 10 nap "légiposta" után. Megdöbbentő, hogy milyen kicsi. Még nem próbáltam. Pofás kis darab.
süti beállítások módosítása