HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Váltás

2013.03.26. 18:29 emerzee

Sziasztok!


Eltelt jó sok idő az utolsó bejegyzés óta. Az ok? Apuka lettem. Az új apukáskodás mellett nem volt időm igazán a telefonnal foglalkozni. Persze nem jelenti azt, hogy nem foglalkoztam vele, hisz kapott új romot és kernelt, de igazából nagyrészt telefonálásra, navigálásra, zenehallgatásra használtam. Olyan újdonságok, amik figyelemfelkeltőek lettek volna már nem voltak. A telefonnal meg voltam elégedve. Szépen muzsikált, teljesítette az elvárásaim, és ami a legfontosabb, nem csökkent az akkumulátorideje az idők folyamán. Az én használati szokásaim mellett, a 2 napot mindig hozta és még mindig bírja. Az idő vasfoga azonban eljárt felette. Nem azért mert elkopott volna, hisz egy jó kis gél tokban volt végig és képernyővédő fólia is mindig volt rajta, hanem mert szerettem volna valami komolyabbat már.  Szóba került a munkahelyemen, hogy munkatársak vennének telefont. Én poénból felajánlottam, ő komolyra elfogadta, így elkelt a telefon.

Az előfizum és a pénztárcám, egy Alcatel Ot-995 áránál találkoztak.  A G3 után ez nagy előrelépés. Bevállaltam hát a két év újabb kötöttséget, és váltottam.

Köszönöm szépen mindazoknak, akik eddig olvasták és használták a blogot. A blog nem szűnik meg, de már nem az G3 lesz a fő téma. Marad az Android és jön a 995 mellé.

Igyekszek majd bemutatni újabb programokat, kisebb és nagyobb gépigényűeket, játékokat, felhasználóiakat és persze romokat a 995-höz leírásokkal, tapasztalatokkal. Azt nem ígérem, hogy napi rendszerességű lesz a blog, mert arra nem lesz időm, de próbálom életben tartani majd.

 

Üdv a blogban! emerzee

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr885174105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása