HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Mindenféle gondolat a Galaxy 3-ról

2010.11.07. 14:14 emerzee

Szóval, nem ártana pár szó a telefon tudásáról.

 

Hajdanán az emberek a telefont telefonálásra használták. Azoktól, akik a telefont még mindig arra használják, csak ami a neve, most is sokszor hallom az okos készülékeim láttán, hogy a telefon, telefonálásra való. Meg megjegyzik, hogy sms-ezésre…

 

A fontosabb adatok a készülékről megtalálod ezen az oldalon: http://www.gsmarena.com/samsung_i5800_galaxy_3-3395.php

Ugyan angol, de jobbat nem találtam. (Ugye nem baj, ha nem fordítom le…)

 

Az egyetlen ami nem tetszik benne, a micro usb csati. Igaz, tegnap láttam a tacskóban ilyen adatkábelt, úgyhogy valószínűleg kezd elterjedni. (A mini usb se foglal több helyet, de a Samsungnak mindig variálnia kell… :D )

 

Ami még különleges, hogy a divx-es filmeket lejátssza, mindenféle konvertálás nélkül. Ez nagyon szimpi!

 

Amit az akksiról tudni kell, hogy nem egy világbajnok darab. Ha egynél több napra mész valahova, vigyél töltőt, mert nem fogja bírni. Még jó, hogy cserélhetős az aksija.

 

Ami még feltűnt, hogy a kijelző jobb oldala, valahogy nem érzékel mindig. Ez nem szimpi, és feltűnt az is, hogy időnként behal, és abszolút érzéketlenné válik a kijelző. Olyankor megpróbálom másik kézzel birizgálni, és beindul. Gondolom, valami köze lehet a kapacitív kijelzőhöz, ami a bőr elektromosságát használja ki. Nekem általában eléggé száraz a bőröm.

 

Ezeken felül már csak annyi a sirámom, hogy nincs rendes navigációs program rá. Én speciel nem találtam rá semmit. De még az elején járunk az egésznek, majd biztos akad…

 

Lássuk a telefont:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 komment

Címkék: leírás screenshot android i5800 galaxy 3

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr132430445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emerzee 2010.11.23. 11:19:00

ryz üzenete:

Szia!

Nagyon tetszik a blogod, szuper, hogy valaki aki kicsit mélyebben megpiszkálja a dolgokat meg is osztja a tapasztalatait.
Csak szeretném jelezni, hogy ha akad egy kis időd akkor szívesen olvasnék egy írást a telefon wifijének a lelki világáról, mert vannak sajnos problémáim vele.

Gyorsan leírom azt, hogy mit tapasztaltam hátha neked már van is a tarsolyodban erre valami recept.
Én BME-s hallgató vagyok ahol van free wifi, de be kell regisztrálni a készülék wifi MAC-jét a használathoz. Ezzel nincs is semmi gond megtettem és boldogan láttam, hogy működik, de csak egyszer... Az a furcsaság történik ugyanis, hogy ha olyan csomóponton megyek fel a wifire ahol még nem tettem akkor simán megy minden, süvítenek a bitek én pedig örülök nagyon. Ha viszont mindezt ott próbálom meg ahol egyszer már felmentem, ott azt jelzi, hogy van wifi, csatlakozik is, de adatforgalmat viszont nem bonyolít. A hiba egyértelműen szoftveres, de sajnos nem tudom kitalálni, hogy mi az és igazából időm sincs most nagyon elmerülni benne, így nagyon szívesen venném ha esetleg lenne egy ötleted a dologhoz.

Remélem nem vagyok nagyon tolakodó a kérésemmel. További jó blogolást és köszi az eddigi munkádat és a továbbiakat is érdeklődve várom!

Üdvözlettel: ryz

-------------------------------
Szia ryz!
Mivel én ilyen problémával nem találkoztam szerencsére, így megoldást nem tudok rá. Amit viszont javasolni tudok, hogy próbálj meg valamilyen proxy-t használni. Szerintem, van az egyetemnek. Amit még megpróbálnék: Megkérném a rendszergizdát, hogy törölje a mac-adres-em, és regisztrálja be újra. Ha ez sem megy, csinálnék egy factory resetet. Ha ez sem megy...
Kipróbálnám még ezt a progit:
www.appbrain.com/app/wifi-fixer/org.wahtod.wififixer
Sajna, amennyire látom, törölni nem lehet ap-t...
Remélem, valamelyik jó lesz.

Ha esetleg valaki találkozott már a problémával, ossza meg velünk a megoldást! Köszi!

emerzee

Dharma 2011.01.15. 12:03:46

Szia!

Samsung Galaxy 3-am van, nagyon szeretem, igazán jól használható telefon.

A telefon biztonsági beállításaival kapcsolatban, illetve a hálózatbiztonsági programokkal kapcsolatban volna néhány kérdésem.

Az eddig telepített app-ok:
Uninstaller Pro
Advanced Task Killer
APN On/Off
Google Sky Map
AVG Antivirus
Dolphin AD browser

Gondoltam jó volna még a telefonra ez-az, így elkezdtem válogatni a Market alkalmazásai között. A külső források le vannak tiltva a telefonon. Feltelepítettem az Iridium Flare, a Heavens Above, az Alchemy és a Star Traders programokat. Alig telt el pár perc, a telefon jelezte, hogy SPAM-eket küldtem szét és pár címzettet nem tudott azonosítani a gmail. A SPAM fejlécéből azt lehet sejteni, hogy a telefonom küldte, teljesen szabályos, autentikált belépéssel a telefonon beállított gmail fiókomból.

A víruskereső nem talált semmit. Nem tudom melyik telepített program volt vírusos, azt sem tudom, hogy hogyan lehetett volna a fertőzést elkerülni, mivel csak a hivatalos market oldalról töltöttem. Csináltam egy factory reset-et, majd az először telepített szoftvereket visszaállítottam. A gmail fiókomon lecseréltem a jelszót és az emlékeztetőt. Létrehoztam egy másik gmail fiókot, ami teljesen "üres", ezt állítottam be account-nak a telefonon, majd K9-en IMAP-on nézem a leveleimet az eredeti fiókomban.
Feltelepítettem a Lookout szoftvert, hátha hatékonyabb lesz, mint az AVG.

Kérdések:

1. Hogyan tudom a jövőben a fenti esetet elkerülni?
2. Van-e olyan tűzfal, vagy szoftver, ami korlátozza a programok net elérését. Lehetőleg rootolás nélkül, mert nem szeretnék garanciát veszteni. (nem vagyok egy nagy tehetségű programozó és telefonguru...)
3. Mindenhol leírják, hogy figyelni kell a programok permission-jeit. De azt veszem észre, hogy a szoftverek túlnyomó többsége full interner access-t kér. Te hogyan kezeled ezt?

emerzee 2011.01.15. 15:49:26

Hoy!
Talán ne légy ennyire felelőtlen. Az, hogy valami marketes, nem jelenti azt, hogy jó is. Mielőtt nekiállsz valamit telepítgetni, olvass utána, hogy mi a franc az, és más nem járta e meg vele.
Az androidos víruskeresők szerintem jelen pillanatban nem jók semmire. De remélem, ez nagyon hamar változni fog, mert nő a fenyegetettség. Én azzal védekezek, hogy megnézem, mit rakok fel. Pl., mindig elolvasom a program értékeléseit....
Tűzfal van, keresd a marketen. Azt mondják jó. Nekem nincs mobilnetem, így nincs is rájuk igazán szükségem.

Dharma 2011.01.16. 10:21:11

@emerzee: SZia!

Köszönöm a válaszodat!

Igazából azért vagyok a jelenséggel kapcsolatban értetlen, mert nem "akármiket" telepítgettem, hanem mások által is ajánlott, ezrek által töltött progikat. No mind1...

Tűzfalat csak root-olt telefonra lehet telepíteni úgy, hogy használható is legyen, az enyém meg nem root-olt. Kicsit félek megcsinálni a rootolást, mert nem nagyon értem, és félek a telefon meghibásodásától.

A Z4root alkalmazást már te is ajánlottad. Biztonságos és visszaállítható módja ez a root-nak a te véleményed szerint?

emerzee 2011.01.16. 14:34:24

Szerintem hamar ki tudod szűrni, ki a hibás. Szedd le a progikat, és telepítsd fel egyenként. Gyanítom, be fog próbálkozni a program, és küld megint spam-eket... De már elküldte, hát mindegy?
A z4root azért lett az oldalon ajánlva mert jó. Én is azt használom, és ezrek ajánlják... Nekem még nem küldött spam-eket... Természetesen felelősséget nem vállalok érte, hisz nem én írtam a programot, de nekem müxik...

huede 2011.02.04. 21:24:39

emerzee
tök jó írás, nem is nagyon akarok kötekedni, de van egy hiba benne, a micro usb nem a samsung találmánya, hanem a barátunk gugli rendszerkövetelménye.

huede 2011.02.04. 21:25:50

emerzee
tök jó írás, nem is nagyon akarok kötekedni, de van egy hiba benne, a micro usb nem a samsung találmánya, hanem a barátunk gugli rendszerkövetelménye.

huede 2011.02.04. 21:27:27

emerzee
nagyon jó és összeszedett írás, csak van benne egy pontatlanság:
a micro usb nem a samsung hülyesége, hanem a google androidos rendszerkövetelménye, uyganúgy mint a 3,5ös jack pl.
süti beállítások módosítása