HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Live Wallpaper-t mindenkinek! ;)

2010.11.14. 00:56 emerzee

Egy ideje foglalkoztatott a live wallpaper. Ezek ugyebár mozgó, sőt, interaktív hátterek. Különféle behatásokra, különbözőként viselkednek, funkciójuk szerint. Van, amelyik csak kiírja a háttérre a dátumot, de van, amelyikkel kacsavadászatot rendezhetsz a háttérben, vagy ha rázogatod a telefont, vagy beszélsz neki, akkor a figurák össze vissza potyognak a képernyőn, és még sorolhatnám. Szóval eléggé fun cuccos.

Persze, hátránya is van a dolognak. Ezek a hátterek foglalják a procit, és merítik az akksit. De ez vele jár. Volt, aki panaszkodott, hogy nagyon leszívta a telefonját, meg be is lassult, de én eddig ilyet a Galaxy 3-on nem tapasztaltam. Javaslatom, hogy próbáld ki, és ha tetszik, használd.

Amire szükséged van:

Kell maga a live walpapper:

http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=403929&d=1284885502

Töltsd le. Tömörítsd ki. Másold be a 3 file-t az sd kártya főkönyvtárába. Ne csinálj másik könyvtárat neki, ne nevezd át, csak másold be őket.

Root elérés:

http://www.appbrain.com/app/z4root/com.z4mod.z4root

Ezzel tudod elérni, hogy legyen root elérésed a telefonhoz. Amit javaslok: csak addig legyél root, amíg felrakod a live wallpapert. Utána vissza, unroot.

Kell egy terminál progi:

http://www.appbrain.com/app/android-terminal-emulator/jackpal.androidterm

Ha letöltötted őket, akkor install.

Az akksid legyen rendesen feltöltve.

 

Be kell kapcsolni a beállítások > alkalmazások > fejlesztés > usb-hibakeresés részt.

Utána indítjuk a z4root programot.

A képernyő közepén a root gomb. Megnyomjuk. Vacakol néhány percet, majd újraindul.

Ellenőrizheted a root működését, ugyanis megjelent egy „Kalóz Androidos” ikon a programoknál.

Ha rendesen elindult a tela, mehetünk a terminal-ba.

Ide be kell pötyögni ezeket:


 

su
mount -o remount,rw,codepage=utf8,vfat,xattr,check=no /dev/stl5 /system
cat /sdcard/LiveWallpapersPicker.apk > /system/app/LiveWallpapersPicker.apk
cat /sdcard/libRS.so > /system/lib/libRS.so
cat /sdcard/librs_jni.so > /system/lib/librs_jni.so
reboot


 

Az su parancs után, megkérdi, hogy engedélyezed e a super usert. Természetesen, igen.

Mielőtt „leütöd az entert”, nézd meg mindig, hogy pontosan azt írtad e be, ami a sorban le van írva. Javítani, csak visszatörléssel tudsz. (Én is megszenvedtem vele.) A kis, és nagy betű, számít!

A reboot parancs után a telefon újraindul. Innentől már él a live wallpapper.

Ha valamiért nem látszik a live wallpapper, akkor az Astro-val nézd meg a /system/app/ könyvtárat. Kell benne lennie, egy LiveWallpaperPicker.apk-nak, és a /system/lib/ könyvtárban a libRS.so-nak és a librs_jni.so-nak.

Ha valamelyik hiányzik, akkor vissza a terminalba, és bepötyögni az első két sort. (Az su-nál már csak jelzi a progi, hogy super user vagy.)

Amelyik hiányzik, azt a sort, megint bepötyögni, majd reboot.

(Elsőre én is elbénáztam, de az Android (linux), komolyabb, mint a windows, ennyitől nem omlik össze.)

 

Szóval próbáld ki a live wallpappert. Tölts le néhányat, próbáld ki őket, majd irány vissza a z4root-ba. Itt a program jelzi, hogy látja, hogy root vagy. Csak simán bökj az unroot-ra. A live wallpaper már bent marad… később is tudod használni…

Kapcsold ki a beállítások > alkalmazások > fejlesztés > usb-hibakeresés részt.

Amiket leírtam, én kipróbáltam a Galaxy 3 telefonomon. Nekem működött. Ettől független, felelősséget nem vállalok a leírtakért. Amit teszel, beavatkozás a telefon rendszerébe, és mint ilyen, akár garanciavesztéssel is járhat. Mindenki csak saját felelősségre.



Azért, hogy visszaállíts mindent eredetibe, és a szerviz ne kötekedhessen, így kell eljárnod:

Root-olsz a z4root-al.

Elindítod a terminalt, és begépeled ezeket a sorokat:

su
mount -o remount,rw,codepage=utf8,vfat,xattr,check=no /dev/stl5 /system
rm  /system/app/LiveWallpapersPicker.apk
rm  /system/lib/libRS.so
rm  /system/lib/librs_jni.so
reboot

Utána ismét z4root, és unroot.

Innentől, a rendszered, az eredeti, a szerviz nem kötekedhet.



 Vannak más megoldások a fentiek eléréséhez is, de én azért ezt írtam le, mert így nem kell a telefont összekötni a géppel, tehát ezt bárhol megcsinálhatod, ahol van neted.

Jó bütykölést!

Köszi Admin on Android Aréna a megerősítést! ;)

 

 

Ui: Néhány live wallpaper:

Galactic Core Live Wallpaper

http://www.androlib.com/android.application.fishnoodle-spacescapewallpaper_free-tzww.aspx

ShakeDroid Live

http://www.androlib.com/android.application.eagle-android-app-shakelive-jjAzt.aspx

Space Junk Live Wallpaper

http://www.androlib.com/android.application.com-accesslane-livewallpaper-spacejunkfree-jFiEz.aspx

21 komment

Címkék: tipp hack leírás root android jogi nyilatkozat live wallpaper i5800 galaxy 3 felhasználói programok

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr582447328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrbeat2beat · http://marci.co-net.hu/images/allatok/diszno1.jpg 2010.11.25. 18:31:09

Sziasztok!

Az lenne a problémám,mindent ugy csináltam ahogy le irtad....
Mégsem jó...
Mi lehet a cink?root ok...meg minden.Be is irom rendesen...kérlek segits már...
lappa@freemail.hu

emerzee 2010.11.25. 18:39:43

Szia!
Azért valami részletesebbet írj légyszi, mert így nehéz segíteni.
Az igazság, hogy én is bénáztam, nem jól írtam be a dolgokat. Ha rootolt a telefonod, akkor utána tudsz nézni, hogy tényleg jól írtad e, és bemásolódott e mind a három dolog a megfelelő helyre.
Nézd meg pl., astro-val, hogy a system/app mappában bent van e a LiveWallpapersPicker.apk. Ugyancsak nézd meg, hogy a system/lib könyvtárban bent van e a két .so. Ha valamelyik hiányzik, akkor gépeld be azt a sort újra, amelyik cat -al kezdődik. (Ha azóta újraindítottad a telefont, akkor az első két sort is.
Ha bent vannak, és újraindítottad, és még se megy és esetleg nem galaxy 3-ad van, akkor nézz utána, hogy a telefontípusodon sikerült e már valakinek felraknia.
Ennél többet nem tudok segíteni.

Knoxville1904 2010.11.26. 19:24:16

arról nem tudsz vmit h miért nem tudom mountolni vagy remountolni a telót?
Már próbáltam mindenhogy. rootolva van. parancssorban se tudom, root explorerrel se...

emerzee 2010.11.27. 15:41:29

Ha beírtad a mount kezdetű sort, akkor elvileg megtörtént a dolog, és nem csak olvasni, de írni is tudsz bele. (vigyázz, mert törölhetsz rendszer fileokat is, és akár haza is vághatod a telefonod!)

molnarbau 2010.12.02. 00:59:52

szia
a gondom az ha az android marketből töltök le live wallpaper-t akkor nem tudom hogy hova rakja de csak az alkalmazások menüpontban látom.
az fentiek szerint root-oltam a telót, le is töltöttem hozzá a terminál progit.
DE ha nem tudom az sd kártyámra másolni a wallpaperst akkor a parancsfile is amit be kell írni nem valós ugye és így nem jó az egéssz asszem mert nem léptem tovább
kérlek segíts
előre is köszi
g
molnarbau@freemail.hu

emerzee 2010.12.02. 06:57:05

Szia!
Ha úgy csinálod, ahogy fent le van írva, akkor működni fog.
"ha az android marketből töltök le live wallpaper-t", gondolom, a walppaper témákra gondolsz... Azok a telepítés szempontjából nem fontosak. A telepítőt az xda-ról töltsd...

zee

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2010.12.02. 09:11:26

amúgy itt van sok live wallpaper kigyűjtva (sokszor videóval demonstrálva) jópár működik g3-on sajnos az Aurora pont nem (ami a Galaxy S egyik alap háttere).
Keresgélés után nekem ez lett: www.livewallpapers.org/substrate-138/ (fekete háttérrel)

öcsi0419 2010.12.09. 12:39:47

Szia! Nem tudnád leírni úgy a telepitést,hogy egy magam fajta is megértse? Mert nálam ott megál az egész,hogy bekapcsolom a telot.Például azt a linket ahol le kéne tölteni a hozzá való programot nem engedi pedig még regisztráltam is és azt sem tudom mi az a root. HELP

emerzee 2010.12.13. 06:33:03

Szia öcsi0419!
Ha ennyire nem vagy képben, inkább hagyd azt a LW-t, mert még valamit elrontasz, aztán oda a telefonod. Ide azért nem árt egy kis "szakmaiság". Vagy esetleg kérj meg valaki számítógépest, hogy segítsen. Ennél egyszerűbben nem tudom leírni.

Ne hari, hogy csak most válaszoltam!

bodza84 2011.01.05. 18:51:38

Szia!
megcsináltam a rootoloástól kezdve úgy ahogy leírtad, csak nem terminal emulatort hanem android terminált használtam.Megnéztem astroval mindent bemásolt.Feltelepítettem kettőt nem a marketről de nem tudom beállítani hogy kint legyen a háttérben.Hogy kell?

bodza84 2011.01.05. 19:55:35

Bocsi de most jöttem rá jogy a wallpaper wallapernek írtam ez volt a hiba!

Zsiku 2011.03.16. 18:42:21

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Amint elindítom a telón a z4root progit két lehetőséget ajánl fel:
Temporary root ill. Permanent Root
Ebben az esetben mit kell válaszatni?

Köszönöm előre is :)

szabof1 2011.03.16. 20:12:44

@Zsiku: Állandó (Permanent) rootolás kell ehhez!

Zsiku 2011.03.16. 20:15:17

@szabof1:
Szia!Igen, kösz ez már megvan :)De tényleg nagyon köszönöm, viszont lenne még pár kérdésem, ha nem gond... :)
Miután beírtam a fent megírt parancssort, azt írja ki, h csak read-only annak ellenére, h kiadtam a su parancsot, valamit nagyon elrontok...úgyhogy inkább kérdezek :)
Előre is köszi :)

Zsiku 2011.03.16. 20:38:22

Na...végre sikerült, de miután beállítom a live hátteret, leáll és semmire nem reagál..
Van valami ötlet?

Ha be is indul a teló..akad...Ez másnál is probléma?

Zsiku

szabof1 2011.03.16. 21:32:33

@Zsiku: Akkor sikerült írhatóra állítani, ha jól látom. :)
Az a baj, hogy ebben nem tudok segíteni már, mert én nem próbáltam a live wallpapert és nem is akarom kipróbálni.
Hátha más is olvassa és tud segíteni.
De esetleg itt is kérhetsz segítséget: androidunderground.info/forum/viewtopic.php?f=19&t=5&p=1068&hilit=live+wallpaper#p1068 - itt többeknek működik.

Zsiku 2011.03.16. 22:07:01

@szabof1:

Köszönöm szépen...minden csodásan működik... :)

(3 órás szórakozás után, megkönnyebbültem :) )

Cloud86 2011.04.12. 13:09:55

Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani miért nem tudom az xda ról leszedni a fájlokat amik be vannak linkelve?
Segítségteket előre is köszi!

szabof1 2011.04.12. 21:59:25

@Cloud86:
A legelső linkről van szó? Nekem simán lejött.
Feltettem neked ide: data.hu/get/3717900/sdcard_live_wallpaperhez.rar

Cloud86 2011.04.12. 23:42:41

szabof1:
Köszönöm szépen a segítséget, innen sikerült leszedni! Mégegyszer köszi!

denongalaxy 2011.12.16. 15:10:08

Sajnálatos mód nekem nem működik már a root is lefagy 15 percen keresztül tekert a kis karika és semmi re-start legfrissebb 2.2 szoftver van telepítve lehet hogy ez a baj ????
Mellékéssen 1 ismerős szervizessel próbálkoztunk előre jelezte hogy garri ugrik ha megcsinálja !!!!!!!!!!!!!!!
Kérem valaki segítsen ha esetleg más megoldás a root-ra Jegyzem nem szeretnék nagyon root-ot de ha másképp nem megy. vagy újabb 2.2.1 ha van magyar a g 3-ra Személyes észrevétel a sima 2.2 egyik se tudja a live vallpapiert csak 2.2.1-től felfelé pl Galasy y se tudja !!!!!
süti beállítások módosítása