HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

De mire rájöttem...

2010.11.21. 20:53 emerzee

Akaródzott ebből bejegyzés lenni, de bandi kérésére meg is lesz!


bandi: hali

amit a teló háttérképként alakalmaz annak mekkora a felbontása?

köszi

én: Bandi
Én épp az előbb szenvedtem vele, és nagyon megalázó eredményre jutottam...
Szóval: Variáltam össze vissza, hogy mekkora legyen a kép. Nézegettem a mobil képernyőjén, a monitoron, de mindig ronda volt, mert a telefon kijelöl egy narancssárga keretet, ami a jövendőbeli háttérkép kivágása lesz. Aztán véletlen beleakadtam a keretbe, és kiderült, hogy két ujjal széthúzható, mint a kép nagyítása a galériába. ÁÁÁÁÁÁÁáááá. Én meg variáltam vele egy órát. Persze utánanéztem gyorsan a hivatalos könyvben, de abban ez nem szerepel (tehát nem én vagyok a béna...).
Szóval a háttérkép bármekkora lehet, mert a tela majd úgy is átméretezi. Tehát: minél nagyobb felbontású a kép, annál szebb lesz az eredmény... (Csak nehogy képekkel illusztrált poszt legyen ebből a blogomba... :D)

bandi: köszi emerzee, de hogy érted hogy széthúzható mer én akárhogy fogom 2ujjal egy meghatározott nagyságú 4szög lesz és pl nem leht nyújtani a keretet.

én: Bandi
Majd mindjárt jól megblogolom, és ott elolvashatod... Egy kis türelem!


Átnéztem hát még egyszer a dolgot. Hogy is működik ez?

Belépsz a kiválasztandó hátteredhez, majd rátappancsolsz a narancssárga keretre, és megjelennek a nyilak (második kép). Itt már ki tudod jelölni, hogy mekkora legyen a „kivágás”. Merthogy az egész kép is lehet „kivágás”.

Hát ennyi. Jó háttér válogatást!

4 komment

Címkék: tipp wallpaper android ötletelés

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr872463997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kitekat112 2010.11.22. 17:41:54

Üdv.
A telefonnak 480x400-es (+ a szórzói) alapértelmezett hátérképmérete.

emerzee 2010.11.22. 18:55:04

Szia kitekat112!
Igen, én is ezt olvastam. Ha úgy vesszük, ez alatt a méret alatt, minőségromlás nélkül nem lehet képet berakni.
Köszönöm a hozzászólást!
emerzee

Jucy a világban · http://jucyblog.blogspot.com/ 2010.12.27. 15:18:51

nekem most 4000X5400 kép van berakva, mert abból tudtam szép hátteret gyártani egyszerre két kezdőlaphoz :)

emerzee 2010.12.29. 00:21:07

Nem baj, úgy is lekonvertálja... :)
süti beállítások módosítása