HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Hátterek 1 : Színek

2010.11.28. 10:28 emerzee

Nézegettem ezt a Zedge programot, és töltögettem belőle egy pár hátteret. Gondoltam megosztom őket Veletek is…

 

Nekem nagyon tetszenek a telefon színei. Nagyon szép képernyője van, és gyönyörűek a színei. Az első csomag, hát erről fog szólni.

 

Köszönet a Zedgének, és a készítőknek!

  

 

 

 

 

 

A képre kattintva megtekintheted nagyban.

 

A háttereket innen tudod letölteni: http://data.hu/get/3231407/szinek.zip

Szólj hozzá!

Címkék: letöltés wallpaper

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr992478405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása