HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Az első találkozás

2010.11.07. 09:13 emerzee

Megjött a telefon. Persze ez nem ma történt. Eredetileg iPhone-t szerettem volna (tudom itt el is vágtam magam néhány embernél), de az drága volt. Marad az alternatíva. No meg a jószerencse… …és két év hűségnyilatkozat… Az iPhone még használtan is drága, és a használtnál nem is tudod, hogy  az előző gazda hogyan használta. Szóval minden ellene szólt. Pedig az ocarina nagyon tetszett… Meg a többi zenélős progi… De vannak ilyenek Androidra is. Majd kipróbáljuk őket. (Pl., Solo)

 

Szóval a tela. Nézegettem a neten, és mindenki csak dicsérte. Volt már Samsungom, de az bedöglött pár hónap után. Javították, azóta megy, de a saját rendszere nagyon gagyi volt. Igaz, csak kis telefonka volt, de elrettentett a Samsungtól. Gondoltam, most mégiscsak más oprendszer lesz, meg nagyobb kategória, talán többet sikerül kihozni belőle…

 

A doboz egyszerű. Látszik, hogy a komoly készülékek alsó kategóriája van benne. Azt tükrözi, hogy ez a telefon tud valamit, azt jól, de csodát ne várj tőle. Vannak hangzatos logo-k, és feliratok rajta. Íme, nézd meg, ha Neked nem ilyen telád van:

Szemből:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A hangzatos logo-k az oldalán:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csomag:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A dobozban található a tela, akksi, töltő, usb adatkábel (tölt is rajta), 1GB micro sd adapterrel, agyba dugós füles, tasak a papírárúval (Garanciajegy! Ez nagyon fontos!; kártya, hogy regisztráld a terméket, és kapsz +2 hónap garit; szervizlista; About gps „füzetke”, összevisszaságokkal; rövid kezelési útmutató)

A telefon szemből (akksival és memóriakártyával a méret érzékeltetése gyanánt):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hátulról, még rajta a fólia:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szétnyitva:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A sim kártya helye:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A memóriakártya helye:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az első bekapcsolásnál meglepődtem, hogy egész gyorsan bekapcsol. Nem kell különösebben sokat várni az indulásra. A boot folyamat nem különösebben látványos. Először kiírja a típust, egy idő után, hogy Samsung, az villog egy kicsit és rezzen egyet, majd elindul a telefon.

Az első két nap csak sim kártya nélkül „használtam”, inkább csak próbálgattam. Mivel az egész telefon műanyagból van, és csillogós műanyagból, így nagyon hajlamos a karcolódásra. Ez sajna a képernyőre is igaz. Amit szerezz be de azonnal a telefonhoz, az egy képernyő védő fólia, és egy puha tok. Én flippes tokot szeretnék majd hozzá, de nem lehet kapni. Vettem polár anyagot, és megkértem az egyik ismerőst, hogy varrja meg nekem a tokot. Nem hiszem, hogy sok időbe telik megvarrni, és 10 centi polár anyag, plusz a zsinór, és a rávasalós volt összesen 5xx forint. (Ebből a rávasalós volt 380… :) ) Inkább így, és olyan lesz amilyet akarok, mint 1500 ért, amilyen van. (Jah, az anyagból kijön minimum még egy tok) Köszi Gyöngyi!

 A tok:

A képet a telefonnal készítettem... :)

Nah, lassan elérünk a telefonhoz…

 

Szólj hozzá!

Címkék: tok doboz android i5800 galaxy 3

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr752429863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása