HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

HD7 mass storage

2013.11.03. 18:19 emerzee

forzamo mester tollából:

mass storage.jpg

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr975601303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atomcsipesz 2013.11.21. 09:08:21

Szia

Megpróbáltam, de mentéskor azt írja ki, hogy "Fájlírási hiba" (TotalCommanderben nyitottam meg). Mit csináltam rosszul?

atomcsipesz 2013.11.21. 10:03:47

Ja, és természetesen rootolva van, úgy, ahogy leírtad itt a blogon.

emerzee 2013.11.21. 17:17:17

Szerintem, forzamo mesternek írj a fórumon, hogy mi a pálya...
Nem lehet, hogy a total commander elrontotta a jogokat? Inkább a root explorerrel próbálnám...
Visszanézted egyébként, hogy benne van a változtatás?
Újraindítottad a tabot?
Nekem ezek a tippjeim...
(Egyébként a build.prop-ot elmentetted előtte?)

atomcsipesz 2013.11.22. 08:42:44

Köszi, megpróbálom akkor a root explorerrel. Root-olás után újraindítottam a tabot, leellenőriztem a rootolás sikerességét, a build.prop-ot is elmentettem a memóriakártyára először, és ott probáltam módosítani. Nem engedte. No mind1.
Feltettem viszont az AirDroid-ot, hát apám, teljesen korrekt, feleslegesség teszi az USB kábelt.
süti beállítások módosítása