HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

tipp: Telefonszámok átvitele win mobilról androidra.

2010.11.07. 12:59 emerzee

 

 

 

 Először nagyon tanácstalan voltam, hogy, hogyan is kéne megoldani a dolgot. A neten olvastam valami programról, ami lementi a telefonszámokat csv-ben, aztán lehet importálni a google accountba. No nekem nem müxöt. A 192 telefonszám kétharmada elromlott, mert különböző címkékkel volt teleaggatva. Ez az út nem megy. A google accountba nem lehet másképp beküldeni a számokat, így valami más kell. Egyesével nem akartam átírogatni, és a bluetooth sem megoldás ekkora mennyiségnél. Marad a gyűlölt outlook. Szinkronizálás a win mobillal, majd kiesben átküldés a telóra. Elsőre se kellett volna ódzkodnom, mert ez a legegyszerűbb…

 

1 komment

Címkék: tipp android telefonszám i5800 galaxy 3

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr262430247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Zsó. 2010.11.07. 16:13:07

Szia!
Szép lett a blogod! :) Nagyon tetszik a telód tokja! Én is csináltam régebben hasonlót, csak az nem lett ilyen szép... :S
Én a körömfestésről csináltam blogot! ^^
Itt a címe, ha érdekel: nailworld.blogspot.com/
Zsó
süti beállítások módosítása