HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Farmerama sorsolás

2010.11.28. 21:02 emerzee

Van egy Farmerama farmom. Nincs már se kedvem, se időm foglalkozni vele, így gondoltam, kisorsolom a blog olvasói között…

Ha érdekel a játék, és tovább vinnéd, akkor jelezd kérlek itt, egy hozzászólásban.

Sorsolás: 2010.12.01. 20:00

Az eredményhirdetés is itt lesz.

 

 

 Katt a képre a nagyobbért!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr172479751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tybi 2010.11.28. 21:32:24

Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudod átadni a játékot, főleg ha fizetős. Érdekel mindez azért, mert vásároltam egy systemapp remover nevű progit és nem tudom még csak backup-olni sem.

emerzee 2010.11.28. 21:45:57

@Tybi: Képben vagy, mi az a farmerama?
www.farmerama.com
Ez egy böngészőben játszható játék. Ingyenes, bár lehet előnyöket vásárolni pénzért...

Az általad vásárolt programot nem ismerem. Nem minden program backupolható... :(

Tybi 2010.11.29. 17:21:45

@emerzee: bocsesz, azt hittem telepítendős. Lusta voltam utánnanézni:)

hozsó 2010.12.02. 19:44:02

Szia EMERZZE! Bár tegnap volt a határidő de nem látom a nyertest így gondoltam egy próbát meg ér nekem! A lányom és a párom is játssza ezt a játékot és ha én megnyerném akkor lenne csak meglepetés nekik!:)Az elejétől már nem lenne türelmem mert ők profi szinten járnak de így becsatlakozni élvezetes lenne! Köszi!

emerzee 2010.12.02. 21:26:37

hozsó
MEGNYERTED!

Azért nem jelentkeztem tegnap, mert eléggé el voltam havazva. De egyébként se jelentkezett senki... A következő forduló az lett volna, hogy az első jelentkező viszi... De jó!
Küldj légyszi egy emailt, meg egy telaszámot benne, és összebeszéljük, hogy, hogyan adjam át...

Gratulálok! :D
süti beállítások módosítása