HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Ha már tudjuk mi az a livewallpaper

2011.01.09. 18:01 emerzee

Elnézést, hogy eltűntem mostanában, de egyre kevesebb időm van, mert nemsokára kisbabám lesz.

A mai téma egy kicsit másképp van, mint az eddigiek. Készítettem egy tecsős csatornát, amit teleszórtam érdekesebbnél érdekesebb live wallpaper-es videókkal. Nem bizta, hogy mind megy SG3-on, és az se bizta, hogy mind ingyenes, de nekem tetszenek. Lehet ajánlani ám, a csatornába újabb videókat megjegyzésekkel. Szedjük össze az érdekes, és szép élő háttereket!
A csatorna címe:,
https://www.youtube.com/user/emerzee#p/c/7FAD651969AADD4C


 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr362572181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaylorH 2011.01.09. 20:27:36

Gratula a kisbabához!!!!

KisP 2011.01.11. 23:12:04

Én is gratulálok! :)
süti beállítások módosítása