HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Első bejegyzés...

2010.11.07. 06:55 emerzee

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát kezdjük az elején…

emerzee vagyok, friss Galaxy 3 tulaj. Az oldalon a telefonnal és az Androidos rendszerrel kapcsolatos dolgokról olvashatsz. Nem vagyok nagy szakértője a témának, de nagyon érdekel a dolog. Szerintem, még jó sokáig, minden nap ki fogok próbálni 1-2 programot, amikről majd igyekszem írni a blogba. A leírások szubjektívek lesznek. Nem biztos, hogy a kritika építő jellegű lesz, de az első benyomások benne lesznek, és ha más nem, egy tippként már fogod tudni használni. A kommentekben aztán majd ki lehet beszélni a dolgokat.

Amit kérek!: warez, csúnya beszéd, egymás fikázása, gyűlölködés, és hasonlók, maradjanak távol az oldaltól.

A többi, saját tippek, ötletek, jöhetnek! (Kérlek kommentelj kultúráltan, mert magadat minősíted vele...)

Mindenkit szívesen látok az oldalon!

 

emerzee

 

Jogi izé meg ilyenek: Az oldalon lévő linkekért, képekért, szövegekért felelősséget nem vállalok. Forrásuk, ha azt nem jelölöm meg külön, a www.google.com kereső oldal eredménylistája. A kommenteket, előzetes jelzés nélkül törölhetem, ha okom van rá. (Pirossal kiemelt indokok...) Koca angol vagyok...

A bejegyzések szövegét, képeit (keresd meg őket Te is), kommentjeit (ezzel Téged védelek) előzetes, írásos engedélyem nélkül átvenni tilos!

Amennyiben a blogban olyan bejegyzés, kép, adat, bármi található, aminek jogtulajdonosa vagy, és nem szeretnéd, hogy a blogban benne legyen, jelezd az emerzee@freemail.hu címen, és én azt leveszem.

Szólj hozzá!

Címkék: jogi nyilatkozat

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr732429725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása