HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Gúglizás kicsit másképpen

2010.12.10. 21:13 emerzee

Ezzel a bejegyzéssel nem mindenkinek fogok újdonságot mondani, de lehet, néhányak figyelmét felkeltem vele.

 

 

Ahogy eddig kerestünk a neten, az úgy volt, hogy valamit tudtunk valamiről, és ezt kerestük tovább… De mi van akkor, ha nem tudunk semmit arról amit keresünk, csak ott van előttünk… Pl., egy telefon a kirakatban. Tetszik. De elfelejtettek alá címkét rakni. De vasárnap délután van, és a telefon elején még csak felirat sincs. És úgy fúrja az oldalunkat a kíváncsiság… de messze van a kedd… (mert a bolt hétfőn leltároz, vagy áramszünet van, vagy megtámadták az eladónőt olyan kis zöld izék, szarvacskával, meg hordó hassal, és a csaj bekattant… áááááááá :D

Szóval jó lenne tudni, hogy mi az a telefon. Ilyenkor előkapjuk a telánkat, elindítjuk a Goggles-t, és kattintunk. A program kielemezi a képen látható dolgokat, majd tippeket dob rájuk, színes négyzetekkel, meg téglalapokkal bekeretezve a találatot kapott részeket. És már tudom is, hogy az milyen telefon, sőt, talán még a hátterét is le tudom tölteni… Ugye milyen klafa?

De lehet ez festmény, márkajelzés, szöveg, látványosság, és még egy csomó más dolog is… (Nekem már ismert fel amikor szükségem volt rá: telefontípust, kutyafajtát, feliratot, márkajelzést…) Persze mindent nem ismer fel, de pl., tud fordítani lefényképezett szöveget… (ezt is csinyáltattam vele…)

3 komment

Címkék: tipp android ötletelés goggles felhasználói programok

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr662507760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2010.12.12. 23:30:00

hasonló témában. én ritkán használom, de volt hogy nagyon jól jött:
www.appbrain.com/app/soundhound/com.melodis.midomiMusicIdentifier.freemium

a zenefelismerő (mások a shazam-ra esküsznek, én elsőre a a SoundHound-ot próbáltam ki és jól működött)
www.appbrain.com/app/shazam/com.shazam.android

emerzee 2010.12.13. 06:26:49

én a shazam-ot próbáltam hajdanán. Nekem akkor nem jött, be, mert nem talált semmit. Igaz, ennek talán egy éve is, és pc-n próbáltam... Lehet, kipróbálom újra, és a SoundHound-ot is, bár azt hiszem, sok szükségem nincs rá. De bejegyzés ötletnek nagyon jó! Köszönöm a tippet!

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2010.12.13. 14:21:57

magyar számokat nekem se talált. Viszont az obla di obla da-t még dúdolásból is felsimerte ((-:
nekem egyszer-kétszer jött jól, boltban hallottam valami számot, és idegesített hogy nem jut eszembe az előadója. Tipikusan havonta egyszer-kétszer használandó program, mondjuk szerintem ilyen a Goggles is, ha elmúlik a varázs az ember ritkán kapja elő, de akkor hasznos). Nekem a SoundHound azért van csak állandóra telepítve mert annyira nem nagy program, és lehet hogy mire újra kicsomagolná a telefon már vége lenne a számnak (-:
süti beállítások módosítása