HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

szósöl médija

2010.12.26. 19:03 emerzee

 

Hölgyeim, és Uraim!

 

Ezennel bejelentem, hogy betörtünk a szósöl médijába! A blog immár szerethető az IWIW-en is (A klubboknál lehet keresni. A kulcsszó: emerzee.), és a Fészbúkon is lehet tetszikelni ezerrel, de ehhez van jobb oldalon egy doboz. (Köszi a segítséget Troki R!) Az IWIW-en, mindig küldök majd a klubbtagoknak körüzit (hú de cuki), a fészbúk meg úgy is frissít félóránként.

Szóval tessék csak tessék! Lehet csatlakozni, meg tetszikelni!

emerzee

Ui.: Tegnap, még nagyobb volt a látogatottsága a blognak. 184 egyedi látogató nézte meg a blogot! Csak így tovább!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr612540401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Troki R · http://gyakoriremsegek.blogspot.com/ 2010.12.27. 00:33:45

Nyilvánosan is kijelentem:
Ez volt a karácsonyi ajándékod! Rengeteg lájkolót kívánok neked és munkában gazdag újévet.

Ui.: nem keres valaki audiovizális szakasszisztenst? Mert most aktív munkanélküli vagyok xD

Jucy a világban · http://jucyblog.blogspot.com/ 2010.12.27. 15:24:43

Én nem szocializálódom ilyen helyeken, de a blogomra raktam linket :)

emerzee 2010.12.29. 00:22:33

Köszönöm szépen, láttam a blogodon! Csak így tovább a bloggal! Írj a telefonodról is ott! Hátha más is akar majd ilyet... :)
süti beállítások módosítása