HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

A kedvenc játékom

2010.12.28. 10:46 emerzee

Most csak egy játékkal fogok foglalkozni, a kedvencemmel…

Hajdanán, amikor megláttam, a screenshootok alapján azt mondtam, hogy aranyos, de nem kell. Aztán amikor azt olvastam, hogy az androidos top 100 programok harmadik helyét birtokolja, akkor azt mondtam, ki kéne próbálni. Aztán kipróbáltam, és beleszerettem. Sajnos csak a lite verzió indul el a telefonomon, de ha kijön a stabil 2.2, és mehetnek a progik a memkarira, akkor ez lesz az első, amit megveszek.

MINISQUADRON

 

A játék lényege, hogy visszaverd az ellenséges repülőgép rajokat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van egy kis repcsid. A képernyő bal oldalán lévő körrel tudod irányítani a repcsit, a jobb oldalon lévő csillaggal pedig lőni tudsz. Az irányítás csodás, és ami még fontosabb, a hangulat fenomenális.

A lite verzió, egy”pályát” inkább hátteret, és 12 támadást tartalmaz. A játék során, a kezdetin kívül, még egy repcsi típust tudsz összeszedni, amelyiknek jobb már a páncélja. A teljes játék viszont nagyon sok (50) repülő alkalmatosságot tartalmaz. Ha nézegetem a videókat a tecsőn, csak fáj a szívem, de a játék még így is nagyon élvezetes. „Nagyon sokat” játszok vele…

Az ellenségeknek is számtalan formája van, és vannak, amelyek már egész okosak. A teljes játékban aztán lehet küzdeni ám rendesen. A teljes játékban lehet wifin egymás ellen is játszani.

Ami még óriási, hogy csupa nagyszerű halott zeneszerzők műveit tartalmazza a játék. :)

Sajnos viszont vannak negatívumok is a játékban, de ezek szerintem nem nagyon csorbítanak a játék élvezeti értékén. A játék, látszik, hogy komolyabb vasra lett fejlesztve.

Ami negatívum: A menük kicsit szét vannak esve, de nem annyira, hogy ne találnád meg a vezérlést. Ha a középső gombbal lépsz ki, akkor nem megy el pihenni a háttérbe, hanem továbbra is terheli a procit/fogja a telefont.

Ami még van, ez az idegesítőbb, de ez se megoldhatatlan, hogy időnként érzéketlenné válik az irányítás, vagy a tűzgomb. Ekkor meg kell gyorsan nyomni a vissza gombot, várni egy picit, majd vissza a játékba.

Én, volt, hogy órákat játszottam a játékkal. Nektek is csak ajánlani tudom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr362543554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FZolee 2010.12.28. 17:27:52

Azt esetleg nem tudod mikortól lehet frissíteni a kies segítségével 2.2-re az androidot?

emerzee 2010.12.28. 18:06:30

Ha ez kiderül, hidd el, pillanatok alatt fogsz róla értesülni, mert bejárja majd az egész netet. És itt is kiemelt hír lesz, az bizta... De addig is...
süti beállítások módosítása