HTML

Az Androidom és én (No meg egyéb dolgok...)

Itt alapvetően az Android-os programokról, Galaxy 3-ról, Alcatel OT-995-ről és Asus MeMo Pad HD7-ről olvashatsz majd. De lesz benne más is...

Utolsó kommentek

Fészbúk

Partner oldalak

Emil az androidon

2010.11.17. 21:43 emerzee

Szeretem, ha a telefonomon el tudom olvasni az email-jeimet. Gondolom, ez manapság már, alapvető dolog egy okostelefont használó embernél. Nincs ugyan internet előfizetésem, és nem is akarok, de mégis az ember, ha akar, folyamatosan netközelben tud lenni, mert tele van szórva a világ ingyenes, vagy nyitott wifi hálózatokkal. Szerintem, manapság már szinte miden munkahelyen van ilyen.

Szóval szerettem volna találni valami megoldás az email-ek elolvasásához. Ha csak gamail-es fiókom lenne, ott lenne a beépített program, de sajna még az sem működik rendesen. Szerettem volna ma több gmail-es hozzáférést belerakni, de sajnos belehalt a drága. Nem tudott a szerverrel valamit csinyálni. De már nem is érdekel, mert a freemail-re úgy se ment volna fel. Beírtam hát a marketbe, mert ingyenes alternatíváról beszélünk, hogy email. No, meg is szórt gyorsan egy jó nagy listával, amiben mazsoláztam egy kicsit, de nem találtam semmi értelmeset. Egy programot ugyan felraktam, de amikor kiírta, hogy a jelszavam nem küldi el a saját szerverüknek, akkor gyorsan töröltem is. Market kilőve. Keressünk a weben: email android. No itt egyből beugrott egy program, amiről külföldön sokat irkáltak, a

K9 mail

 

No, uccu neki, letöltés, install, és már mehet is a config. Természetesen kezel több postafiókot, be lehet állítani, melyik legyen az alapértelmezett. Be lehet állítani, hogy hány levelet szedjen le a postafiókokból, lehet törölni leveleket a levelezőszerveren (volt amelyik email kezelőhöz odaírták, hogy azt majd intézzem a pc-men…). Be  lehet állítani a kinézetet, természetesen lehet írni új levelet, gmail-en kezeli a könyvtárakat (freemail-en, nem). Sorba lehet rendezni a leveleket különböző szempontok szerint, ki lehet jelölni egyszerre több levelet, amikkel különböző dolgokat lehet művelni. A felső sorba kiírja, hogy hány új levelünk van, és az értesítések közt részletesebb statisztikát ad… Ezer féle dolgot lehet beállítani, és még sorolhatnám. Nem akarok leírást készíteni róla, de lehet a hétvégén nekimegyek, és lefordítom a progit magyarra, akkor aztán mindenki örül majd ezerrel.

Próbáljátok ki, mert tényleg nagyon profi egy email kliens!

Jocakát! ;)

 

2 komment

Címkék: tipp e mail android ötletelés felhasználói programok

A bejegyzés trackback címe:

https://emerzee.blog.hu/api/trackback/id/tr332455955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csana84 2010.12.11. 10:21:00

Nagyon szeretem én is ezt a programot! Egy hibája van, hogy nem törli a régi cache adatokat. Amikor már 20MB körülire hízik, elég idegesítő tud lenni, mivel az adatokat nem is a memóriakártyán, hanem a telefonon tárolja... Megoldás rá az - újratelepítés helyett amit sok helyen olvasni - a postafiókon hosszú érintés utáni menüből az Advanced / "Clear messages (danger!)" menüpont használata. Ez törli a telefon cache -t. ;-)

emerzee 2010.12.13. 06:29:06

Én még nem tapasztaltam ilyet. No majd figyelgetem időnként, aztán használom a tanácsod! ;) Köszönöm szépen!
süti beállítások módosítása